Dnes před půl druhou odpoledne došlo v Plzni na Slovanské třídě ke střetu tramvaje číslo 1 a osobního vozidla značky Ford Focus.
     Řidič vozidla Ford jedoucí ve směru z centra na Slovany se snažil zaparkovat a nedal tak přednost tramvaji jedoucí ve stejném směru.          
     Během nehody došlo ke zranění a na místo tak vyrazily všechny záchranné složky. Záchranáři nakonec ošetřili pouze jednoho člověka, a to řidiče osobního vozu. "Muže jsme se středně těžkým poraněním transportovali do Fakultní nemocnice Plzeň," uvedli záchranáři.
     Policisté během prověřování okolností nehody zjistili, že řidič vozidla Ford narozený v roce 1952 byl pod vlivem alkoholu. Během orientační dechové zkoušky řidič nadýchal 0,6 promile alkoholu, řidička tramvaje měla test negativní.
            
	    Foto
	    
        
        
        Opilý řidič nedal přednost tramvaji
Na místě zasahovaly všechny záchranné složky
                        
                    
                    Dopravní nehoda uzavřela dálnici D5
                
            
        
            
                
                
                        
                    
                    Opilý a do zákazu vjezdu
                
            
        
            
                
                
                        
                    
                    Auto s přívěsným vozíkem skončilo po nehodě na střeše
                
            
        
            
                
                
                        
                    
                    Vážná nehoda, vůz se několikrát převrátil přes střechu, na místo musel letět vrtulník LZS
                
            
        
            
                
                
                        
                    
                    Po vyjetí ze silnice vůz doslova rozmetal sloup, stojan i závoru
                
            
        
            
                
                
                        
                    
                    Nehoda kamionu v plaských serpentinách
                
            
        
    




