Nedávno jsme informovali o případu, kdy pošta balík doručila ne adresátovi na jeho adresu, ale nepochopitelně do obchodu o dva domy vedle s tím, že adresát si to zřejmě má vypátrat sám. Více zde: Dnes podáte, zítra ztratíme
Po vydání článku nám mluvčí pošty mimo jiné sdělil, že „Že pošta nepochybila, protože na uvedené adrese nemá adresát označenou ani schránku a ani domovní zvonek,“ což je ale naprostý nesmysl hned ze dvou důvodů, jednak rozhovor s adresátem jsme prováděli u něj v domě přímo před jeho označenou poštovní schránkou a za druhé, muž si objednal 5 balíků, přičemž 4 pošta doručila správně a 1 uložila o dva domy vedle.
Po vydání článku se nám ozval další člověk, mající s Českou poštou ještě horší zkušenost. Mladý muž si v zahraničí objednal a zaplatil zboží, které mu do Plzně dorazilo poštou 19.12., o čemž ho pošta sice vyrozuměla, ale balík mu již nikdy nedoručila.
Po několika urgencích, kde tedy má zaplacený balík, pošta sdělila, že je v třídírně v Křimicích. Také mu ale na poště vysvětlili, že v třídírně mu nikdo nic neřekne, protože třídírna je neveřejná a informace neposkytuje. Reklamovat nelze, protože balík ztracený není - je v třídírně, takže jediná šance je čekat.
Mladý muž tak čekal skoro dva měsíce, balík stále nikde, respektive dle pošty je stále v Křimicích a třídí se, a třídí se.
Teprve po tom, co jsme se začali tímto případem zabývat, pošta uznala, že dva měsíce je na třídění už asi moc a že tedy balík pravděpodobně ztratili.